При отриманні замовлення Вами були виявлені невідповідності?
Для оформлення повернення та отримання коштів Вам необхідно:
- Написати на пошту tavolgabc@gmail.com або зателефонувати на номер +380959349003.
- Тема листа повинна бути «Проблема з замовленням №_».
- У листі опишіть проблему, прикріпіть фотографії товарної накладної і фото товарів незадовільної якості.
Наші співробітники зв'яжуться з Вами протягом 2-х робочих днів для вирішення ситуації, повернення коштів, заміни саджанців або надання знижки на наступну покупку.
Деякі з умов, які можуть служити підставою компенсації:
- Якість отриманого посадкового матеріалу або рослини незадовільна (пошкоджена, суха чи інше).
- Посилка була отримана у відділенні транспортної компанії не пізніше, ніж через 2 (два) дні після прибуття.
- Зверніть увагу, що якщо сталася пересортиця і Ви отримали не той товар, який замовляли, гроші повертаються після повернення товару в наш магазин.
Відсутність звернень протягом 2 неділь (14 днів) з моменту отримання замовлення стає причиною стверджувати про отримання якісного посадкового матеріалу чи товару. У випадках отримання звернень пізніше 14го дня, буде розглядатись компанією суб’єктивно. Дякуємо Вам за розуміння.