При отриманні замовлення Вами були виявлені невідповідності?
Для оформлення повернення та отримання коштів Вам необхідно:
 - Написати на пошту tavolgabc@gmail.com або зателефонувати на номер +380959349003.
 - Тема листа повинна бути «Проблема з замовленням №_».
 - У листі опишіть проблему, прикріпіть фотографії товарної накладної і фото товарів незадовільної якості.
Наші співробітники зв'яжуться з Вами протягом 2-х робочих днів для вирішення ситуації, повернення коштів, заміни саджанців або надання знижки на наступну покупку.
 Деякі з умов, які можуть служити підставою компенсації:
 - Якість отриманого посадкового матеріалу або рослини незадовільна (пошкоджена, суха чи інше).
 - Посилка була отримана у відділенні транспортної компанії не пізніше, ніж через 2 (два) дні після прибуття.
 - Зверніть увагу, що якщо сталася пересортиця і Ви отримали не той товар, який замовляли, гроші повертаються після повернення товару в наш магазин.
 Для отримання додаткової інформації, або якщо у вас є інші питання, будь ласка, зв'яжіться з нами.