При отриманні замовлення Вами були виявлені невідповідності?
 Будь ласка, напишіть нам на спеціальну електронну скриньку для отримання дозволу заявку за правилами:
 - Напишіть на пошту (hidden)
 - Тема листа повинна бути «Проблема з замовленням №_».
 - У листі опишіть проблему, прикріпіть фотографії товарною накладною і товарів незадовільної якості (обов'язково).
 - Наші співробітники зв'яжуться з Вами протягом 5-ти робочих днів для вирішення ситуації.  Повернення грошових коштів здійснюється у вигляді бонусів на персональний рахунок Клієнта в магазині або промо-коду на знижку для наступної покупки.
 Умови отримання компенсації Якщо Ви не задоволені товарами в своєму замовленні
 Деякі з умов, які можуть служити підставою компенсації:
 - Якість отриманого посадкового матеріалу (насіння, цибулини саджанці) незадовільний (сухе, надломанное, з наявністю видимих ​​пошкоджень).
 - Звернення було складено протягом 21-го дня з дня отримання замовлення.
 - Посилка була отримана у відділенні транспортної компанії не пізніше, ніж через 2 (два) дні після прибуття.
 - Зверніть увагу, що якщо сталася пересортиця і ви отримали не той товар, який замовляли, грошові кошти повертаються після повернення товару в магазин.
 Для отримання додаткової інформації, або якщо у вас є інші питання, будь ласка, зв'яжіться з нами.